Meer dan 20 jaar specialist in unieke vakanties - Klantbeoordeling 9,1 - Lid ANVR en SGR
FAQ & Contact Eliza was here
  1. FAQ: veel gestelde vragen | Eliza was here
  2. Informatie
  3. Welke huurauto is inclusief?

Alle FAQ onderwerpen

Welke huurauto is inclusief?

Een huurauto klasse Small met complete verzekeringsdekking is standaard geselecteerd voor jouw vakantie. Houd er rekening mee dat het aanbod tijdens het online boekingsproces of in een offerte die wij jou handmatig sturen, op basis van de huidige beschikbaarheid wordt aangeboden en de prijs fluctuerend is. Het kan voorkomen dat de prijs, de lokale autoverhuurder en de beschikbaarheid wijzigen wanneer je overgaat tot een definitieve boeking. De huurvoorwaarden kunnen verschillen per lokale verhuurder.


Na boeking controleren wij of de gekozen auto beschikbaar is. Wanneer de gekozen auto niet beschikbaar is, proberen wij een passend alternatief aan te bieden. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat er geen huurauto meer beschikbaar is. In beide gevallen nemen wij contact met je op om de opties te bespreken. Je hebt de mogelijkheid om de huurauto op aanvraag te upgraden. Mocht deze onverhoopt niet beschikbaar zijn dan gaan wij binnen de mogelijkheden van onze autohuurpartner Sunny Cars op zoek naar een passend alternatief, waarvan de eventuele meerkosten voor eigen rekening zijn. Mocht er geen passend alternatief gevonden worden of voldoet het alternatief niet aan jouw wensen dan heb je de mogelijkheid om de gekozen huurauto tot 1 werkdag voor vertrek kosteloos te annuleren.


Ter plaatse betaal jij eventuele extra services of accessoires, zoals een baby- of kinderstoeltje, aan de lokale partners.


Reizen met meer dan vier personen

Ga jij met vier of meer familieleden of vrienden op vakantie? Het is dan aan te raden om in ieder geval een upgrade te selecteren of om een extra auto te huren. Jij kan de auto upgrade selecteren in de tweede stap van het boekingsproces. Dit is altijd op aanvraag. Alleen wanneer de huurauto voldoende gordels heeft voor het aantal passagiers, zijn alle inzittende verzekerd. Vanaf de klasse Economy worden 5 gordels gegarandeerd.


Wil jij graag een extra auto boeken? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier.


Sterkere motor voor jouw bestemming

Het kan zijn dat jouw bestemming veel bergen heeft, waardoor de auto van de kleinste categorie geen sterke motor heeft. Dan raden wij jou aan in de boekingsstappen een upgrade van de auto te doen voor een sterkere motor. Dit is het geval op Madeira, sommige Griekse en Spaanse eilanden en in de bergen van Andalusië.



Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, mijn vraag is beantwoord. / Nee, mijn vraag is niet beantwoord.
Bedankt voor jouw hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat wij jou nog niet konden helpen. Jij bent van harte welkom om een bericht te sturen via onze social media kanalen of een e-mail te sturen naar info@elizawashere.nl en wij zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Zondag: gesloten

Bekijk de afwijkende openingstijden

WhatsApp

WhatsApp: +31102700820

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Stuur een WhatsApp bericht

Antwoord binnen 6 uur

Social media

Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here of stel een vraag.

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Antwoord binnen 6 uur

Mijn Eliza

Wil jij jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Eliza.

Ga naar Mijn Eliza

Telefoon

Je kan ons van maandag t/m zaterdag bereiken via 010 2700 820.

Wij zijn telefonisch bereikbaar, de gemiddelde wachttijd is op dit moment 20 minuten

E-mail

Kan jij het antwoord op jouw vraag niet vinden? Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier.

In verband met grote drukte op de e-mail raden we je aan om een WhatsApp bericht te sturen, zodat wij je sneller kunnen helpen.

Jouw ervaring

E-mail: 
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in

Telefoon
Ben je op bestemming of terug van vakantie? Neem contact op via +31 (0)10 2700 821*.

*Bereikbaar van ma t/m vrij tussen 09:00-17:30. Buiten deze openingstijden kun je ons bereiken op +31 (0)10 2700 820

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Zondag: gesloten

Bekijk de afwijkende openingstijden

WhatsApp

WhatsApp: +31102700820

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Stuur een WhatsApp bericht

Antwoord binnen 6 uur
Social media

Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here of stel een vraag.

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Antwoord binnen 6 uur
Mijn Eliza

Wil jij jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Eliza.

Ga naar Mijn Eliza

Telefoon

Je kan ons van maandag t/m zaterdag bereiken via 010 2700 820.

Wij zijn telefonisch bereikbaar, de gemiddelde wachttijd is op dit moment 20 minuten
E-mail

Kan jij het antwoord op jouw vraag niet vinden? Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier.

In verband met grote drukte op de e-mail raden we je aan om een WhatsApp bericht te sturen, zodat wij je sneller kunnen helpen.
Jouw ervaring

E-mail: 
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in

Telefoon
Ben je op bestemming of terug van vakantie? Neem contact op via +31 (0)10 2700 821*.

*Bereikbaar van ma t/m vrij tussen 09:00-17:30. Buiten deze openingstijden kun je ons bereiken op +31 (0)10 2700 820