Meer dan 20 jaar specialist in unieke vakanties - Klantbeoordeling 9,1 - Lid ANVR en SGR
FAQ & Contact Eliza was here
  1. FAQ: veel gestelde vragen | Eliza was here
  2. Informatie
  3. Wat is er allemaal inclusief bij de huurauto?

Alle FAQ onderwerpen

Wat is er allemaal inclusief bij de huurauto?

Bij jouw reis is voor de gehele periode een huurauto klasse Small inbegrepen*. Deze auto haal jij op- en lever jij weer af op de luchthaven. Wat is nog meer inclusief? 
  • Ongelimiteerd aantal kilometers
  • Standaard extra WA-verzekering van € 7,5 miljoen
  • Schadeverzekering (CDW)
  • Diefstalverzekering (TP)
  • Terugbetaling eigen risico
  • Dekking glas-banden-bodem en dakschade
  • Airconditioning
  • 24/7 bereikbaarheid van het noodnummer van Sunny Cars
*Een huurauto klasse Small met complete verzekeringsdekking is standaard geselecteerd voor jouw vakantie. Na boeking controleren wij of de gekozen auto beschikbaar is. Wanneer de gekozen auto niet beschikbaar is, proberen wij een passend alternatief aan te bieden. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat er geen huurauto meer beschikbaar is. In beide gevallen nemen wij contact met je op om de opties te bespreken. Je hebt de mogelijkheid om de huurauto op aanvraag te upgraden. Mocht deze onverhoopt niet beschikbaar zijn dan gaan wij binnen de mogelijkheden van onze autohuurpartner Sunny Cars op zoek naar een passend alternatief, waarvan de eventuele meerkosten voor eigen rekening zijn. Mocht er geen passend alternatief gevonden worden of voldoet het alternatief niet aan jouw wensen dan heb je de mogelijkheid om de gekozen huurauto tot 1 werkdag voor vertrek kosteloos te annuleren.

Ter plaatse betaal jij eventuele extra services of accessoires, zoals een baby- of kinderstoeltje, aan de lokale partners.

Wellicht probeert de verhuurder jou bij het afhalen van de huurauto nog een extra verzekering aan te bieden. Deze kan jij resoluut afwijzen. De huurauto die wij via Sunny Cars voor jou laten klaarzetten, is altijd all-in verzekerd. Controleer voordat jij vertrekt goed welke schade de auto eventueel al heeft en leg dit vast samen met de verhuurder.

De lokale wagenparkaanbieder vraagt ook een verplichte waarborg: jij krijgt immers een object mee dat een behoorlijke waarde vertegenwoordigt. De borg is voor hem een garantie bij eventuele schade, diefstal, fraude of nalatigheid. Hoe hoog de waarborg is, hangt af van de lokale partner. Het bedrag staat altijd duidelijk vermeld in de huurvoorwaarden. Om de borg te betalen, is een geldige creditcard op naam van de hoofdbestuurder verplicht.



Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, mijn vraag is beantwoord. / Nee, mijn vraag is niet beantwoord.
Bedankt voor jouw hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat wij jou nog niet konden helpen. Jij bent van harte welkom om een bericht te sturen via onze social media kanalen of een e-mail te sturen naar info@elizawashere.nl en wij zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Zondag: gesloten

Bekijk de afwijkende openingstijden

WhatsApp

WhatsApp: +31102700820

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Stuur een WhatsApp bericht

Antwoord binnen 6 uur

Social media

Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here of stel een vraag.

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Antwoord binnen 6 uur

Mijn Eliza

Wil jij jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Eliza.

Ga naar Mijn Eliza

Telefoon

Je kan ons van maandag t/m zaterdag bereiken via 010 2700 820.

Wij zijn telefonisch bereikbaar, de gemiddelde wachttijd is op dit moment 20 minuten

E-mail

Kan jij het antwoord op jouw vraag niet vinden? Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier.

In verband met grote drukte op de e-mail raden we je aan om een WhatsApp bericht te sturen, zodat wij je sneller kunnen helpen.

Jouw ervaring

E-mail: 
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in

Telefoon
Ben je op bestemming of terug van vakantie? Neem contact op via +31 (0)10 2700 821*.

*Bereikbaar van ma t/m vrij tussen 09:00-17:30. Buiten deze openingstijden kun je ons bereiken op +31 (0)10 2700 820

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Zondag: gesloten

Bekijk de afwijkende openingstijden

WhatsApp

WhatsApp: +31102700820

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Stuur een WhatsApp bericht

Antwoord binnen 6 uur
Social media

Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here of stel een vraag.

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Antwoord binnen 6 uur
Mijn Eliza

Wil jij jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Eliza.

Ga naar Mijn Eliza

Telefoon

Je kan ons van maandag t/m zaterdag bereiken via 010 2700 820.

Wij zijn telefonisch bereikbaar, de gemiddelde wachttijd is op dit moment 20 minuten
E-mail

Kan jij het antwoord op jouw vraag niet vinden? Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier.

In verband met grote drukte op de e-mail raden we je aan om een WhatsApp bericht te sturen, zodat wij je sneller kunnen helpen.
Jouw ervaring

E-mail: 
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in

Telefoon
Ben je op bestemming of terug van vakantie? Neem contact op via +31 (0)10 2700 821*.

*Bereikbaar van ma t/m vrij tussen 09:00-17:30. Buiten deze openingstijden kun je ons bereiken op +31 (0)10 2700 820