Meer dan 20 jaar specialist in unieke vakanties - Klantbeoordeling 9,1 - Lid ANVR en SGR
FAQ & Contact Eliza was here
  1. FAQ: veel gestelde vragen | Eliza was here
  2. Information
  3. What is included with my rental car?

Alle FAQ onderwerpen

What is included with my rental car?

A rental car class Small* with full insurance coverage is selected as standard for your holiday. You pick up and drop off this car at the airport. What else is included?


- Unlimited mileage

- Standard extra third-party liability insurance of €7.5 million

- Fully comprehensive insurance (CDW)

- Vehicle theft protection (TP)

- Reimbursement deductible excess

- Cover glass-tire-bottom and roof damage

- 24/7 availability of the emergency number of Sunny Cars


*A rental car class Small with full insurance coverage is selected as standard for your holiday. After booking, we will check if the chosen car is available. If the chosen car is not available, we will try to offer you a suitable alternative. In exceptional cases it may happen that a rental car is no longer available. In both cases we will contact you to discuss the options. You have the possibility to upgrade the rental car on request. In the unlikely event that this is not available, we will look for a suitable alternative within the possibilities of our partner Sunny Cars, of which additional costs are for your own account. If no suitable alternative is found or if the alternative does not meet your wishes, you have the option to cancel the rental car free of charge before departure.


On site you will pay any additional services or accessories, such as a baby or child seat, to the local partner. You are also required to pay a mandatory deposit. The amount of the deposit depends on the local partner. The amount is always clearly stated in the rental conditions. A valid credit card in the name of the main driver is required to pay the deposit.


Perhaps the lessor will try to offer you extra insurance when you pick up the rental car. You can absolutely reject this. The rental car that we have prepared for you via Sunny Cars is always fully insured. Before you leave, carefully check what damage the car may already have and write this down with the lessor.


The local fleet provider also asks for a mandatory deposit: after all, you will receive an object that represents a decent value. The deposit is a guarantee for him in the event of damage, theft, fraud or negligence. The amount of the deposit depends on the local partner. The amount is always clearly stated in the rental conditions. A valid credit card in the name of the main driver is required to pay the deposit.




Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, mijn vraag is beantwoord. / Nee, mijn vraag is niet beantwoord.
Bedankt voor jouw hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat wij jou nog niet konden helpen. Jij bent van harte welkom om een bericht te sturen via onze social media kanalen of een e-mail te sturen naar info@elizawashere.nl en wij zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Zondag: gesloten

Bekijk de afwijkende openingstijden

WhatsApp

WhatsApp: +31102700820

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Stuur een WhatsApp bericht

Antwoord binnen 6 uur

Social media

Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here of stel een vraag.

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Antwoord binnen 6 uur

Mijn Eliza

Wil jij jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Eliza.

Ga naar Mijn Eliza

Telefoon

Je kan ons van maandag t/m zaterdag bereiken via 010 2700 820.

Wij zijn telefonisch bereikbaar, de gemiddelde wachttijd is op dit moment 20 minuten

E-mail

Kan jij het antwoord op jouw vraag niet vinden? Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier.

In verband met grote drukte op de e-mail raden we je aan om een WhatsApp bericht te sturen, zodat wij je sneller kunnen helpen.

Jouw ervaring

E-mail: 
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in

Telefoon
Ben je op bestemming of terug van vakantie? Neem contact op via +31 (0)10 2700 821*.

*Bereikbaar van ma t/m vrij tussen 09:00-17:30. Buiten deze openingstijden kun je ons bereiken op +31 (0)10 2700 820

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Zondag: gesloten

Bekijk de afwijkende openingstijden

WhatsApp

WhatsApp: +31102700820

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Stuur een WhatsApp bericht

Antwoord binnen 6 uur
Social media

Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here of stel een vraag.

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Antwoord binnen 6 uur
Mijn Eliza

Wil jij jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Eliza.

Ga naar Mijn Eliza

Telefoon

Je kan ons van maandag t/m zaterdag bereiken via 010 2700 820.

Wij zijn telefonisch bereikbaar, de gemiddelde wachttijd is op dit moment 20 minuten
E-mail

Kan jij het antwoord op jouw vraag niet vinden? Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier.

In verband met grote drukte op de e-mail raden we je aan om een WhatsApp bericht te sturen, zodat wij je sneller kunnen helpen.
Jouw ervaring

E-mail: 
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in

Telefoon
Ben je op bestemming of terug van vakantie? Neem contact op via +31 (0)10 2700 821*.

*Bereikbaar van ma t/m vrij tussen 09:00-17:30. Buiten deze openingstijden kun je ons bereiken op +31 (0)10 2700 820