Meer dan 20 jaar specialist in unieke vakanties - Klantbeoordeling 9,1 - Lid ANVR en SGR
FAQ & Contact Eliza was here
  1. FAQ: veel gestelde vragen | Eliza was here
  2. Pick-up & collect
  3. Can I return a rental car at a different destination than where I pick it up?

Alle FAQ onderwerpen

Can I return a rental car at a different destination than where I pick it up?

Returning the rental car at a different destination than where you picked it up is not a standard construction that we can offer you. We can, however, check the options and extra costs for you with our car rental partner Sunny Cars. If you are interested in this, you can contact us.


Are you considering booking a combination trip with us where you combine different destinations and end at a different destination than where you started? Then you have to take the following into account:

It is only possible to book the holiday with a standard car rental construction After you booked your holiday we can request an other car rental construction for you.


Different construction: one rental car per island – pick up/drop off at the corresponding destination airport


When booking a combination trip, you agree to the standard car rental construction that we offer you. This means that we will offer you one rental car per destination. You pick up and return the rental car at the corresponding airports of the individual destinations. The standard rental car class Small is included. After booking, we check whether the chosen car is available. If this is not the case, we will try to offer a suitable alternative. It is possible that a rental car is no longer available. In both cases we will contact you to discuss the options.


Benefit:

With this construction it is nice that you have the certainty of the price of the trip, because we know what the costs are of the cars at each destination. We can always confirm the standard class Small, another class car is available on request.


Please note:

You have to arrange the transfers from the airport to the port and vice versa yourself, as well as the ferry crossing from one island to another.


If you choose this construction, we would like to know what time you want to return the first rental car at the airport of the first destination and what time you want to pick up the second rental car at the airport of the next destination. Without this information we cannot confirm a rental car.


Different construction: one rental car for the entire period – pick up at the destination airport where the holiday starts and return at the destination airport where the holiday ends


If you choose to request this construction after booking your holiday, we will check with the local rental company if it is possible to pick-up the car at the airport where the holiday starts and return the car at the airport where the holiday ends.


Benefit:

You can use the same rental car for the entire period and this ensures that you do not have to arrange a transfer from the airport to the port and vice versa.


Please note:

If the car rental company can offer you an option for this construction, additional costs may be involved and it may be necessary to take out car insurance for the ferry/next destination. We do not know in advance how high the additional costs may be. However, this amount can go up to hundreds of euros. Some time after making your booking we can therefore only provide you with clarity about the possibilities and final costs of this application.


You have to arrange a ferry crossing from one destination to another yourself.

There is a possibility that the application for this construction will not be accepted by the car rental company. We then revert the request back to the standard construction. Again, we want to receive the desired pick-up and drop-off time, because without this information we cannot confirm a rental car.

Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, mijn vraag is beantwoord. / Nee, mijn vraag is niet beantwoord.
Bedankt voor jouw hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat wij jou nog niet konden helpen. Jij bent van harte welkom om een bericht te sturen via onze social media kanalen of een e-mail te sturen naar info@elizawashere.nl en wij zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Zondag: gesloten

Bekijk de afwijkende openingstijden

WhatsApp

WhatsApp: +31102700820

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Stuur een WhatsApp bericht

Antwoord binnen 6 uur

Social media

Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here of stel een vraag.

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Antwoord binnen 6 uur

Mijn Eliza

Wil jij jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Eliza.

Ga naar Mijn Eliza

Telefoon

Je kan ons van maandag t/m zaterdag bereiken via 010 2700 820.

Wij zijn telefonisch bereikbaar, de gemiddelde wachttijd is op dit moment 20 minuten

E-mail

Kan jij het antwoord op jouw vraag niet vinden? Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier.

In verband met grote drukte op de e-mail raden we je aan om een WhatsApp bericht te sturen, zodat wij je sneller kunnen helpen.

Jouw ervaring

E-mail: 
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in

Telefoon
Ben je op bestemming of terug van vakantie? Neem contact op via +31 (0)10 2700 821*.

*Bereikbaar van ma t/m vrij tussen 09:00-17:30. Buiten deze openingstijden kun je ons bereiken op +31 (0)10 2700 820

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Zondag: gesloten

Bekijk de afwijkende openingstijden

WhatsApp

WhatsApp: +31102700820

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Stuur een WhatsApp bericht

Antwoord binnen 6 uur
Social media

Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here of stel een vraag.

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Antwoord binnen 6 uur
Mijn Eliza

Wil jij jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Eliza.

Ga naar Mijn Eliza

Telefoon

Je kan ons van maandag t/m zaterdag bereiken via 010 2700 820.

Wij zijn telefonisch bereikbaar, de gemiddelde wachttijd is op dit moment 20 minuten
E-mail

Kan jij het antwoord op jouw vraag niet vinden? Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier.

In verband met grote drukte op de e-mail raden we je aan om een WhatsApp bericht te sturen, zodat wij je sneller kunnen helpen.
Jouw ervaring

E-mail: 
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in

Telefoon
Ben je op bestemming of terug van vakantie? Neem contact op via +31 (0)10 2700 821*.

*Bereikbaar van ma t/m vrij tussen 09:00-17:30. Buiten deze openingstijden kun je ons bereiken op +31 (0)10 2700 820